< Επιστροφή στη λίστα

13/5/2004

H HIT μηχανογράφησε το μεγαλύτερο ξενοδοχείο της ΓΗΣ (ΟLYMPIC VILLAGE ATHENS 2005)

 

XXVIII OLYMPIC GAMES ATHENS 2004

 

Το πιο σημαντικό έργο πληροφορικής στην παγκόσμια Τουριστική Βιομηχανία

Η ΗΙΤ μηχανογράφησε με το Protel H.Q. το μεγαλύτερο Ξενοδοχείο της Γης

 

Πρώτη φορά σε Ολυμπιακούς Αγώνες έγινε τέλεια κατανομή δωματίων. Δεν χρειάστηκε ούτε μια αλλαγή δωματιου, καμμία μετακίνηση Αθλητων.Άψογηη οργάνωση και η λειτουργία των χώρων υποδοχής και φιλοξενίας των Ολυμπιακών & Δημοσιογραφικών Χωριών.

Όλοι οι άνθρωποι της HIT Hospitality Integrated Technologies A.Eαισθάνονται υπερήφανοι αφού εγκατέστησαν και υποστήριξαν με απόλυτη επιτυχία το Λογισμικό τωνΟλυμπιακώνκρατήσεωνκαι των χώρων φιλοξενίας πριν καικατά την περίοδο των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας 2004.

Mε το λογισμικόProtelPMS , ProtelCRS&ProtelH.Q. που αντιπροσωπευει η ΗιΤ, καλύφθηκαν ολες οι ανάγκες μηχανογράφησης σταΧωριά και τα Καταλυματα.

Ολυμπιακό χωριό (28 reception / 8.250 δωμάτια)– 16.000 αθλητές και συνοδοί ομάδων

8 Χωριά Δημοσιογράφων (ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑΣ, ΣΕΛΕΤΕ,ΟΤΕ ΠΑΛΛΗΝΗΣ, ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥΠΟΛΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ, ΔΗΜ. ΧΩΡΙΟ ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΜΥΓΔΑΛΕΖΑ – 11.000 εκπρόσωποι Τύπου

Καταλύματα Διαιτητών / Κριτών – 2.000 Διαιτητές / Κριτές

Καταλύματα Συνοδών Ομάδων – 800 Συνοδοί Ομάδων

Χωριό Ιπποκόμων – 220 ιπποκόμοι

Παραολυμπιακό Χωριό Αθλητών – 6.000 αθλητές και Συνοδοί και 1.000 Διαιτητές

Παραολυμπιακό Χωριό Δημοσιογράφων – 1.000 εκπρόσωποι Τύπου

Παραολυμπιακό Χωριό Ιπποκόμων – 80 ιπποκόμοι

 

Για τις ανάγκες βέβαια της Ολυμπιάδας, αναπτύχθηκε και ειδική τεχνολογία, που κάλυψε τιςπλέον ασυνήθιστες λειτουργίες των Οργανωτών, όπως:

Protel Head Quarters

Protel MPE (Multi Property Edition)

Εργαλείο Πληροφόρησης & Λειτουργίας μέσω Διαδικτύου (WebEngine)

Central Reservation System & interfaces

Αλγόριθμοι για Αυτοματοποιημένη κατανομή Δωματίων και κλινών (AllocationAlgorithms)

Εικονική απεικόνιση όλων των χώρων (VisualDepiction)

 

Με την γραφικήαπεικόνιση / Χαρτογράφηση του Ολυμπιακού χωριού και των καταλυμάτων του καθώς και τηνδικτυακή διασύνδεσή τους,δόθηκεη δυνατότητα για κεντρική διαχείριση με άμεση και εύκολη πρόσβαση σε κάθε σημείο διαμονής των φιλοξενούμενων, από τον στρατηγείο του Αθήνα 2004.

Παράλληλα έγινε μεταφορά δεδομένων από άλλα επιμέρους υποσυστήματα στο PROTEL για να μην υπάρξει ανάγκη διπλής εισαγωγής στοιχείων.

Δημιουργήθηκε ένα πλήρες φάσμα αναφορών για να καλύψουν όλες τις ενδεχόμενες ανάγκες συμβολαίων ή οποιασδήποτε άλλης πληροφορίας.

Για την ολοκλήρωση του έργου, απαιτήθηκε ανάπτυξη του τομέα εμπορικής παρακολούθησης προμηθευτών μέσα από την ίδια εφαρμογή.

Aφού προηγήθηκε εκπαίδευση χρηστών και εθελοντώνστην χρήση των εφαρμογών, οργανώθηκε σχέδιο αλληλοκάλυψης για την αντιμετώπιση κάθε προβλήματοςμεπρότυπη Τεχνική Υποστήριξη. Δόθηκαν επί πλέον διευκολύνσειςστον τομέα εθελοντών (η χρήση της εφαρμογής διδάσκεται σαν μάθημα στις Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων) για την μαζική εισαγωγή δεδομένων. Κύριο μέλημα ήταν η άμεση και απρόσκοπτη ΟΝ-LINEανταλλαγή δεδομένων με τη Γενική Διεύθυνση Λειτουργιών Ολυμπιακών Χωριών και Καταλυμάτων.

Η Λειτουργία των χώρων φιλοξενίας όλων των Ολυμπιακών χωριών (αθλητών, δημοσιογράφων, διατητών κλπ.) του Αθήνα 2004οργανώθηκεμε το ProtelPMS (FrontOffice) βάσει των προδιαγραφών ενός Ξενοδοχειακού FrontOffice.

Η Οργάνωση των Ολυμπιακών Κρατήσεων βασίστηκε στο ProtelCRS(CentralReservationSystem) υποστηρίζοντας την διανομή και διαμονή 36.000 άτομων στα Ολυμπιακά χωριά, στα 230 επιλεγμένα Ολυμπιακά ξενοδοχεία και στα 7 Κρουαζιερόπλοια που αγκυροβόλησαν στο λιμάνι του Πειραιά.

Για την ολοκλήρωση του έργου,ενσωματώθηκε καιτοκεντρικό σύστημα παρακολούθησης συμβάσεων και τιμολόγησης πελατών για όλες τις κρατήσεις (πριν και μετά από τους αγώνες)

Για το Κεντρικό Σύστημα Εξυπηρέτησης Αναγκών, αναπτύχθηκε ειδική εφαρμογή GUESTLOCATOR (ASPWebApplication), για την άμεση μέσω internet αναγνώριση των στοιχείων των επισκεπτών κατά την διάρκεια των αγώνων.

Η ΗΙΤ HospitalityIntegratedTechnologiesείχε την ευθύνη για την εγκατάσταση των λογισμικών εφαρμογών, την παραμετροποίηση, την εκπαίδευση, τον Σχεδιασμό και την προσαρμογή των εφαρμογών στις ειδικές ανάγκες των Αγώνων. Καταστρώθηκε ειδικό σχέδιο σε πολλαπλά επίπεδα για την LIVEυποστήριξη των εφαρμογών για όλη την διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων.

 

Το e-KRATiSiS είναι η νέα πρόταση από την HIT A.E. για την αύξηση των ηλεκτρονικών κρατήσεων στο ξενοδοχείο σας.

περισσότερες πληροφορίες >

e-KRATiSiS

 
Σύνδεση

Επιλέξτε με ποιον τρόπο θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
LiveZilla Live Help
LiveZilla Live Help

Κατεβάστε την εφαρμογή μας, για απομακρυσμένη βοήθεια.
Social Networks
Google+
Youtube